How Old am I

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 18 April 2011

Pertunangan

:::..31 Oktober 2009..:::
Sebenarnya aku cam x pecaye aje yang aku dah nak bertunang.. Ase cam masih budak2 pas SPM je lagi.. X sangka ada jejaka yang sudi melamar aku.. Nak dijadikan cite lelaki yang melamar aku tue opismate aku.. kitorang baru je kenal 2 bulan.. tue pun bermula ngan skandal2 je pun.. hehehe... Sebab masa tue kitorang mengalami nasib yang sama iaitu "PUTUS CINTA" la sangat kan.. Hahahaha... So si lelaki yang agak terkenal dengan sikap PLAYBOY nya itu mula lah bermessage2 dengan aku.. Aku pulak staf baru kat Pusat Sukan yang tergolong di kalangan gadis-gadis yang cun la d ketika itu..Hikhikhik.. Prasan la pulak kn..!! Huhuhu.. So bermula dari hanya suka2 akhirnya menjadi serius dan dalam bulan posa yang ke bape ari ntah x ingat.. Si lelaki ini menyatakan hajat di hati ingin merisik.. Hah..!!?? Biar betol ngkau! Tapi dalam tekezut2 tue sebenarnya hati berbunga2 matahari sebab hepy sgt! Sapa x hepy weh jejaka pujaan malaya melamar diriku.. Akhirnya pada hari raya ke-4 familynya pun datang merisik.. Maka telah ditetap tarikhnya..Hari pertunangan kami telah ditetapkan pada 31 Oktober 2009.. Jap2.. Nie x masuk kemuncak cite nie lagi.. Nie baru ucapan aluan namanya.. Hahahaha... Korang nak tgk x siapa Hero Malaya yang telah melamar diriku..??
  Haa..kalau korang nak tau pic nie la yang aku tunjuk kat pak Jalil..Pastu bermula la sesi interview menginterview calon menantu nya ini..Setelah bersetuju dengan bukti2 kukuh dariku..maka Pak Jalil pun bersetuju la..Legaaa..!Hihihi..(menantu hensem sapa xmau kan..bak kata Pak Jalil muka macam dia muda2 dulu..hahaha..)
Cantik x jariku??Hehehe..Alhamdulillah syukur..Aku telah selamat ditunangkan dengan boyfren tersayang yang telah di'up'kan kepada 1 level iaitu TUNANG tersayang..
 Inilah tunang saya..!Huhu..Tapi saya nampak gemok kan..??Hihihi..

No comments:

Post a Comment