How Old am I

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 19 April 2011

My Cute Hero

...[ MuHaMMad AdaM Ar RaYYan  ]...


Jam menunjukkan pukul 3.00 pagi..aku trasa seperti nak buang air kecil..aku pun pegi la toilet..tiba2 aku tekezut bila ada tompokan darah di panty ku..aku pun dgn menggeletarnya pegi kejutkan my hubby yang sedang asik d buai mimpi indah..x lama lepas tue aku asa cam sakit2 pinggang then makin lama makin kerap..terus my hubby bwk aku ke HTF bersama mak aku..bila doc check tgk2 dah terbuka 2cm..so aku pun kena admit wad sebab sakit aku dah smakin sakit dan smakin sakit dan sakit yang smakin lama dah x tertahan olehku..bila sakit tue dtg hanya Tuhan je yang tau betapa sakitnya..trasa cam nak terputus urat2 badanku..pukul 8.00 pagi doc check plak n dah terbuka 5cm..so doc ckp aku dah kena msk labour room..kalau nak makan ke..nak call suami pun boleh la..cpt2 aku call my hubby suh dtg anta roti sebab aku xmakan apa pun lagi..apalagi dia pun trs pecut dari umah ke hospital..masa tue aku nak telan roti pun dah x larat..terketar2 mulut aku menahan sakit walaupun di suap oleh hubby ku..tiba2 akak nurse dtg nak suh aku masuk labour room..sebelum masuk sempat aku pelok my hubby sambil menangis..dia mencium dahiku dan mendoakan agar aku dan baby akan selamat..setelah bertarung nyawa selama 2 jam di labour room..maka tepat jam 11.28 pagi lahirlah seorang bayi lelaki..Alhamdulillah aku dah jadi ibu!!perasaan time tue xyah kata la..asa bersyukur n aku asa aku lah manusia paling hepy time tue..Syukur!!pas kuar labour room..aku nampak my hubby sedang berdiri sambil tersenyum ke arah ku..trasa cam nak lari je plok dia tp mana bleh..sakit ooOo 'kat c2'..hehehe..

kaulah permata hatiku dunia akhirat..

semoga anak ibu menjadi manusia yang boleh membanggakan ibu & papa dan berjaya di dunia dan akhirat..Aminnn........... :-)

2 comments: