How Old am I

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 19 April 2011

Perkahwinan

~... 15 Februari 2010... ~

Jantung berdebar2 xyah kata la.. macam2 perasaan ada.. takut..xcited..bangga pun ada jgk! bangga nape xtau plak.. hihihi.. tapi nak d jadikan cite sebelum nikah tue my mak andam bleh plak dtg lambat.. tinggal lg sejam je lg pihak laki nak dtg.. perghhh..!!! cemas xyah ckp la.. mmg dah cemas tahap cinpanzi dah.. tiba2 muncul la my mak andam tue.. tapi nak puji jgk la.. nasib baik dia mekap cantik.. sampaikan semua tetamu puji dah macam artis! perghh.. kembang semangkuk aku time tue.. hahaha.. kalu x caye korang tgk la pic aku kat bwh nie.. CANTIK kan saye..?? hahahaha....


Alhamdulillah.. akhirnya tepat jam 9.20 malam aku telah selamat menjadi isteri kepada Mohd Noorhakimi bin Marzukhi.. dah xdela 'cik2' kan..PUAN la plak.. tapi sebenarnya dalam kesibukan pengantin lelaki nak melafaz akad, aku kat dalam bilik punya cemas.. bukan cemas nak jadi isteri tapi my 'bulu mata palsu' nak tercabut..!! OMG!! call mak andam x angkat plak..tapi nasib baik la owg x pasan sgt 'kecatatan' ku itu.. hurmm... pastu tiba2.. "Pengantin perempuan sila keluar nak jalankan upacara membatalkan air sembahyang plak" Hah..!!?? dah selamat ke aku?? cam x pecaye la plak.. pastu bkn main laju lagi aku jln kuar smpai tetamu ckp "Laju aih pengantin nie berjalan" Hahaha.. Tiba2 ku trasa seperti artis di red karpet plak apabila byk lansa kmera men'snap pic aku dan suami.. Aku pun apa lagi.. control cantik la kan.. tapi sempat jgk jeling menjeling cik abang kat sebelah.. Nsem plak laki aku mlm nie.. Haishhh..!! Hehe.. 




I LOVE U SAYANG!!!

1 comment: